luni, 26 iulie 2010

wish

Mar 10 2009

i wish i were a teenager again to have all that time to waste on books .
si cand ii vad pe copiii astia cu care tot sunt in contact, asa de refractari in privinta citittului, imi vine efectiv sa iau o carte din cea mai apropiata vecinatate si sa ii lovesc drept in cap cu ea:D
ofticoasa fiind ca nu mai sunt la varsta lor sa am tot timpul din lume sa fac ce-mi place. evident, lor(si nu ma refer la exceptii) le-o placea sa nu citeasca si sa faca ce or face in rest..cred ca o sa fiu genul ala de mama care o sa-si oblige copiii sa faca ce nu am reusit eu sa fac. sper ca nu..dar gandurile mele urmeaza linia asta, se pare.
nu vreau sa spun decat ca, privind cartile din rafturile mele noi, cele citite deja pe vremea adolescentei si cele necitite pana acum , mi-e dor .
de timpul petrecut exclusiv in/cu carti.
si acum, chiar si cand mai am timp la dispozitie, nu mai e la fel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu