luni, 26 iulie 2010

“dar nu era decat vantul.”

Dec 27 2007

in sfarsit..dupa o mie de ani , am reusit sa termin si eu o carte!! mda..nu e de laudat avand in vedere timpul scurs in afara filelor tiparite, dar e macar de notat. in sfarsit s-a intamplat. era aproape rusinos sa termin anul fara sa fi terminat cartea asta..
despre care nu pot sa spun mai nimic, atat de greu imi e sa distilez gandurile amestecate de acolo. de multe ori mi s-a parut ca se tot repeta, tocmai pentru ca se tot explica..si eu intelesesem din prima..am mai spus ca pe octavian paler il am deja scris in mine..
asa ca as putea doar sa-l transcriu..
apropo de titlul ce vorbeste de asteptare- si cat de plin de sensuri e cuvantul asta-, apropo de speranta tot mentionata, felul meu de a reactiona la cele lecturate a fost..sa pun drept semn de carte un bilet de tren.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu