luni, 26 iulie 2010

Viitorul Trecut

Dec 22 2007

probabil s-au ratacit trotuarele
si ca o ceata alburie seara
s-a ridicat de pe obiectul trist al noptii…
probabil chiar in aceasta secunda
femeia de care ma voi indragosti peste un an,-
fericita acum
se strange in brate, acum,
se strange in brate cu iubitul ei,
cu barbatul de care e indragostita
acum, chiar acum,
acum, chiar acum, cand lenes
ies pe usa de sticla
a restaurantului afumat, acum,
acum; si nimic nu-mi pare mai important
si nici nimic nu-mi pare mai important
iar a trai o luna mai mult
nu vad de ce.
acum, in aceasta secunda cand fluier a paguba
si nici un taxiu nu vine sa ma ridice
si sa ma duca, unde?…
despre acum, despre aceasta secunda
ea imi va marturisi totul
peste un an cand voi intalni-o
pentru prima oara;
despre aceasta secunda ea imi va marturisi
totul,
imi va spune ca a fost o simpla aventura
ce s-a intamplat cu ea acum,
chiar acum in aceasta secunda,
iar mie mi se va pare
atunci
imposibil de a trai o ora mai mult
atunci, chiar atunci;-
si nu va cadea pe mine nici o ghiara
ca sa ma ridice, -unde?
si va mai trece inca o ora peste acea ora
si voi vedea ca exist in continuare
putin mai albit,
putin mai greoi in exprimare,-
in exprimarea cetii care se va ridica
lasand negru si sticlos obiectul noptii;
si foarte indragostit de acea femeie
cu care ma voi logodi in viitorul trecut
si careia am sa-i strig
cu vorbe mai vechi de un an:
-ia-ma cu tine si nu ma lasa!…
iar ea ma va intreba: unde?
iar eu ma voi gandi, doamne, intr-adevar,
unde?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu