duminică, 14 mai 2017

salvador



mie nu-mi plac oamenii cinici. cei care se trezesc sa rada de sentimentele celorlalti pentru ca pur si simplu nu rezoneaza la/cu ele. nici nu stiam ca e finala eurovision aseara, n-am urmarit deloc , nici nu imi era clar cine va participa din partea romaniei. am renuntat la acest spectacol de cand am vazut ca in fiecare an castiga circul. femei cu barba, travestiti si melodii care mai de care mai zgomotoase si fara mesaj.

asa ca, aseara cand vorbeam cu mama si la tv rulau aceleasi piese neinteresante, m-am oprit brusc sa ...ascult. parca am intrat in alta lume dintr-odata,a unei povesti frumoase pe care nu am mai auzit-o niciodata dar pe care, parca, mi-o aminteam. a fost ca o oaza de simplitate, emotie si puritate. intr-o mare de nimicuri stralucitoare si zgomotoase.

arta, aia care conteaza, face ceva omului. il scoate din sine si il transporta in alta parte. revenind pe pamant dupa o astfel de calatorie, esti un pic altfel, mai bun, mai increzator, mai ..curajos.

numele imi pare predestinat. poate e venit sa salveze ceva. nu stiu ce anume exact, dar aseara a castigat si, poate, chiar a salvat o particica din sufletul celor care au ..ascultat.

2 comentarii:

  1. Offtopic dar nu am acces la email :)))
    https://www.facebook.com/reginacrimei/
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. thanks, dar mi-a trecut intre timp :D cred ca a fost ceva legat de vara, vacanta etc :)

    RăspundețiȘtergere