luni, 1 mai 2017

not a review

sinking in...

zilele trecute aproape ca am citit pe nerasuflate acest final de carte. azi-noapte m-a obsedat, de dimineata m-am trezit numai sa o termin. am terminat-o acum 10 minute. inca sunt in starea respectiva, de emotie...de alta lume.
inca imi mai vine sa plang.
cartea a avut chiar un happy-end, in ciuda insuportabilei, pe alocuri, suferinte. nici macar nu ma pot aduna sa scriu despre ea. am citit-o pe parcursul unui an, cred, cu o pauza de multe luni intre. a fost surprinzator cum, atunci cand am reluat-o(fusese abandonata la casa), tineam minte toate detaliile. iar cartea e plina de detalii, de personaje, de transformari. nici nu mai stiu de ce am renuntat la ea atata timp, probabil din cauza durerii, nici nu mai stiu.
modul in care ma raportez la citit s-a tot schimbat in timp. nu prea mai am cand sa mai stau locului ore in sir...si, chiar daca se mai gasesc astfel de momente, parca nu mai am rabdare. toate povestile, desi diferite, imi suna la fel. nu reusesc sa-mi adun gandurile cat sa urmaresc pana la capat ceva ce-mi pare scris prost sau inutil de alambicat. ma simt, poate, prea .."tangled up" in propriile stari confuze.

dar cat iubesc sa citesc!

an urequited love. that's what reading is to me. and it pains me to inflict it upon me 'just for fun'.

so, maybe that's why i do not read as much nowadays...too old for this.

https://www.goodreads.com/book/show/386330.A_Widow_for_One_Year

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu