miercuri, 16 aprilie 2014

sa-mi suflec nitel sinele la suprafata

ploua cu intuneric precoce
sa-mi dau hainele rosii la schimb?
ce-mi dai? o iarna?
macar sa fie zapada!
macar sa mor de frig imbracata in fulgii instelati
ia te rog de la mine o flacara
tine-o strans la piept,
cu grija, sa nu se faca flama
si poate ca ai noroc si fierbintele devine canicula,
si sudoarea devine mare
iti dau si un curcubeu, fa umbrela din el
hai acum sa ne intindem trupurile celor doua anotimpuri
la soare!
hai sa ne dam cu bronz acum
hai sa ne innegrim ca noaptea asta,
mai vezi? e intuneric prematur!

S

sunt peste tot,
sunt oricum,
sunt beata,
sunt treaza,
sunt in visul de azi noapte
si sunt in privirea ta de'acum
sunt mototolita si aruncata in inima oricui
sunt dreapta ca o planta semeata
si sunt plansa ca un lac curgator
sunt in intuneric
si vad doar gandurile stinse.


asasinat premeditat


o sa te zgarai pana cand tipi de durerea albastrului meu irizat!
o sa'ti tip in urechea'ti surda pana cand timpanele mintii se vor trezi inlacrimate!
o sa te arunc peste fereastra gandurilor mele in noaptea cea fara de sfarsit
si o sa strigi insangerat dupa soarele mort!
Ehehei! n'o sa pupi nici o raza acolo in cavoul cruzimii tale!


ce'ai?


tap, tarararaptiraptap, tararara, ptirapap
hai la un ceai de note muzicale,
sa ne dam intalnire in fata aburilor fierbinti printre inghitituri mici,acrisoare
sa fredonam amestecat si sa ne descantam tonomat
hai sa
Tap, tarararaptirapptap, tarararaptirapap, tarararaaaara!



scartaie asternutul alb si apretat..
multe vocale scrasnesc printre pernele tari
bulele sar extatic din pahar
lumina priveste iar calm in jurul cercului sapat in noapte
scartaie asternutul
striga dizgratios ..
fosneste a alb imaculat
a
e
i
o
u(nde esti
t)U
?

:P


pic poc pac

picura? ploua? ploi? pacaie?picaie?pocaie..ste'te
arunca deci parfumul florilor
planteaza un curcubeu in disperare
ia'ti vremea verii inapoi si
te intoarce catre alte zari

pac! pica castana din copac
bruna ca o zi nebuna
poc! ploua ad'hoc


pardon!

stiai ca te-am calcat pe un picior?
tremur ca'n vis si parca dinadins
ma las pe tine cu un dor nestins
pardon!
stiai ca m'am ascuns incetisor
si uite,
zbor?


ete ca mor
ca sa vezi!
chiar nu crezi?
ete ca alunec

dintr'un dor
si ma'mpiedic

pardon!


vezi tu,
gheata a crapat
si eu m'am lasat
pe tine din nou

esti cam greu
peste inima'mi cazi
ca un bolovan

hai ca stiu,
am mai inotat
printre pietre reci

dar tot mor
tot nu crezi?

nu ma scuz ca mor
doar iti spun pardon!
bolovan natang
peste care'am dat
cu un suflet stang.


visare dezmembrata

de la azi la maine
adorm vorbe mute
cu rime color
intr-un gol decor

si alunec iar
spre un nou hotar
de speriat.
stiu doar:
e cosmar!

un picnic senin
devenit venin
verde sangeros,
ah! e deli...struos

ganduri rasfirate,
inimi demodate
sub cruci ingropate
acum odihnesc
sub negrul cel pur
de sub asternut

membre colturoase
din nopti tenebroase
bantuie oniric
spatiul mioritic.


de mi-ai da o stea
s'ar mai lumina
o perna, ceva


nimic


nu e ca si cum noaptea ar fi neagra si visul ar fi acelasi
nu e ca si cum incep o propozitie si tu o termini, iar, firesc, pentru mine
nu e ca si cum e la fel

de azi de ieri din orisicare zi din maine inapoi si iar-nainte
un sloi ma-ncearca intre coaste si n-am cum unde
cu tine-n cerul gurii spun cuvinte si toate tac a mine
cu mine-n loc de noi, ma uit la stele

mai am sa-ti dau, mai am sa-ti cer, mai stai asa pe loc in fata mea
mai cheama-ma, mai lasa-ma, mai vino, mai iarta-ma
la mai mult timp, la mai mult nor, te rog
si stai si nu inainta deloc si doar nu spune nu

tears in tavan


pe cerul din camera mea s-au adunat nori
tuna si fugera peretii
cartilor le tremura copertile
personajele fug dintr-o pagina in alta
se izbesc de 'sfârsit' si se-nghesuie ud
sub streasina vreunui cuvant


anunt


contrar aparentelor, soarele a disparut
da,stiu ca sunt raze, stiu ca e galben, stiu ca pare
anunt ca nu
in griul nevazut de tine, pasarile zboara in jos cu aripile infundate in nori de pamant
greierii asculta si nu canta iar scoicile nu ascund niciodata vreo perla in ele
anunt ca nu
in cuvintele noastre in care ti se pare ca se aude tril de emotii, nu se afla decat litere ce au sensul invatat la scoala
nu vreau sa spun nimic cand spun ceva
anunt repetat ca nu
iti transmit invitatia de a face o plimbare
in parc, sa zicem
la munte, la mare, in orice planeta, daca doresti
fa un pas si fa si doi, poti sa si alergi, iarba nu te impiedica, marea nici ea, si nici vreun asteroid ratacit
anunt ca nu mergi nicaieri
anunt ca pasii facuti nu sunt
anunt ca e doar un loc posibil in care sa ajungi
anunt
vremea azi da semne de ploaie, ninsoare,





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu