joi, 13 ianuarie 2011

despre filme -cu mine

mai citesc uneori insemnari legate de filme pe la niste unii de prin bloguri intru formare de opinii legate de ce mai e nou aparut..si mai mereu gasesc recenzii. ai zice ca toti sunt cel putin absolventi de atf, ca au vazut mai toate filmele de valoare din lume de au pareri atat de documentate despre cum s-a filmat, cat de bine au jucat actorii si cum anumite cadre erau previzibile, sa nu mai vorbim de scenariu pe care oricine pare mai pregatit nu numai sa-l scrie dar si sa-l puna pe film.

am vazut rabbit hole cu nicole kidman-care pare sa fie apreciata unanim , de acord si eu-; urmarind filmul in fata caruia ma decisesem sa nu plang- e suficient sa te uiti la trailer sa ti se taie rasuflarea- am avut un singur cuvant in minte pe tot parcursul lui-coping.
in filmul asta si implicit in fragmentul asta anume de viata relatat, nu prea iti poti permite sa te exprimi...vis-a-vis de o asemenea durere.
as putea sa zic si eu ca filmul e facut bine, ca actorii au jucat bine, ca nicole kidman e remarcabila...dar eu nu am vazut filmul in afara lui, eu nu prea vad filme in sine, eu vad povesti bine sau prost spuse, emotionante sau banale, vad bucati din viata surprinse pe un ecran, vad idei care-mi par noi fiind vechi, vad oameni si nu vad actori, ...i go through that rabbit hole and see all those different versions of me...and live all those different versions of life.

Un comentariu: