luni, 26 iulie 2010

netermina

Iul 15 2008

de ceva vreme doar incep carti, evitand cu grija sa nu le termin. nu e o intamplare si nici o neputinta. incep sa cred ca e din ce in ce mai mult vorba de o alegere. venita din frica.
psihoanaliza cititului meu recent..:P
atata timp cat mai sunt 10-30-100 de pagini dintr-o carte inceputa, ea mai traieste . real. si nu in amintirea din ce in ce mai stearsa.
paler continua sa imi vorbeasca in convorbirile lui , personajele lui vonnegut sau ale altuia de pe noptiera mai au sansa sa fie in feluri nestiute inca, jeni nu este inchisa in 500 de pagini si nici ingropata in vreo nota de subsol, povestea nu a fost spusa pana la capat pentru ca eu nu am citit-o pana la capat.
oricum finalul nu imi spune niciodata mai nimic concludent. oricum nu mai caut asta.
un soi de lasitate, probabil. probabil va fi depasit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu