luni, 26 iulie 2010

closer

Iun 12 2008

da, despre film vorbesc. l-am mai vazut o singura data atunci cand a fost lansat si cand motivul a fost jude law. pe melodie o stiam deja.
cand l-am vazut atunci nu puteam sa relationez cu nimic din ce mi se intamplase. mai ales pentru ca nu m-am uitat singura la film si persoana de langa era vorbareata. dupa cate imi amintesc..si e de urmarit fiecare replica aici.
nici acum nu vorbesc despre film. acum vorbesc despre relationari. prototipuri umane si sinceritatea abundenta. neintalnita in real decat vag.
se pun cuvinte unor intamplari comune si doar de asta filmul e special. pentru ca ei SPUN ce fac. si nici nu se justifica. ar fi fost neinteresant.
despre iubire si neiubire si inselat si reinselat si o pleiada intreaga de trairi traite de oameni care au trait intamplarile alea comune.
ah da, oamenii aia din film se justifica totusi, adevarul ca laitmotiv.. sunt sinceri. in tot ce fac cazand prada sentimentelor si recunoasterea lor post-factum.
fireste, e o porcarie toata treaba asta cu sinceritatea.
they would better mean it when they say i love you. over and over again.
mean it.
sau cum se traduce la noi? sa se vada iubirea aia prea des invocata. sa pui degetul si sa o arati. aici e. in adevarul nostru format din doua trupuri care nu se mint.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu