sâmbătă, 18 februarie 2017

la la land

denumire destul de inspirata..de altfel, intreg filmul este inspirat, spunand o poveste veche intr-o nota ..muzicala :)
nu-mi plac musical-urile, fireste, dar nici macar nu despre asta e vorba, despre cum mi-as fi schimabt eu parerea urmarindu-l. nu mi-am schimbat-o. dar filmul acesta in sine m-a tulburat...l-am privit si ascultat cu neincredere pana dupa prima jumatate a lui...si apoi, dintr-odata, m-a absorbit complet. mi s-a mai intamplat asta si cu anumite carti, daca reusesc sa le parcurg, chiar si asa, cu gandul aiurea, din inertie aproape, la o pagina, la o replica..SUNT acolo..si-mi vine sa dau paginile in urma sa vad ce-am pierdut pana atunci.
probabil o sa revad filmul, daca nu m-ar fi durut atat de tare pe final...nu stiu.

imi aminteste-la multe moduri- de revolutionary road. si acela era un film pe care aveam de gand sa-l mai revad..intru reamintire.

7 comentarii:

  1. Ce chestie, si eu am facut o paralela cu revolutionary road, vorbind cu o colega careia ii placuse Lalaland.
    Pe mine Lalaland m-a emotionat putin pe partea de vise carieristice, dar mi s-a parut un film chiar banal, iar la inceput de tot ridicol.
    Revolutionary road e un film profund care pe mine m-a marcat (tot profund)

    RăspundețiȘtergere
  2. E drept ca nici actorii nu se compara. mie kate winslet mi se pare o actrita geniala, Emma Stone mediocra.
    nu mi-a placut in nici un film in care am vazut-o, iar aici mi s-a parut ca a jucat bine doar scena aia in care juca prost la auditii :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Un film pentru oameni cu mintea ratacita...mai bine revedeti Arizona Dream sau Pulp Fiction ca sa fie ireal pana la capat ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. right. e o poveste, atata tot. si duuuh, povestile-s ireale. asta in sine e inramata colorat si potrivit sa transmita ideea din titlu.
    nu am asteptari la profunzime sau la shoturi puternice de realitate din filme...si in niciun caz nu toate sunt la fel.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu mai incepeti propozitiile cu litera mica. Va e lene sa apasati shift ? E primul pas pe drumul spre...celulita.

    RăspundețiȘtergere
  6. da, ne e lene. acum fugi de aici ca poate se ia

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa devin cea mai trista fata care a baut vreodata un Martini ? Ar fi o tragedie, nimeni nu ar dori sa simta ca sunt atat de trista. Am fugit.

    RăspundețiȘtergere