duminică, 5 iunie 2016

match point-zero point

woody allen is just sick.
mi-am dat seama la un moment dat..candva dupa 25 ani. e un regizor care poate fascina doar adolescentii..fiind plin de platitudini voit interesante, atingand subiecte la indemana oricui are o impresie (prea) buna despre el, incalcit in filosofii de doi bani despre viata si aducand mereu la rampa mizeria din fiecare dintre noi. exista, nu spun ca nu exista..si da, viata e compusa de tot felul de absurditati si e un fel de joc al hazardului de multe ori, doar ca felul in care le aplica in filme, e ..mediocru.

voiam doar sa-mi notez intru reamintire..ca acesta e ultimul film de woody allen pe care l-am urmarit.

10 comentarii:

  1. da, si mie mi se pare cam boring si plin de clisee in ultima vreme (ultimul film vazut irrational man, nu am rezistat in prima faza mai mult de 5 minute, cand se plimbau aia prin campus vorbind despre simone de beauvoir... ulterior am aflat care e subiectul si m-am straduit sa-l vad pana la capat), dar parca nici un film de-al lui nu e atat de prost si strepezitor de dinti cum e Closer :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. a, acum am dedus din titlu la ce film te referi.
    da, eu si acum am cosmaruri cu privire la filmul ala :))))
    si cand ascult varianta green grass a lui scarlat J mi se face pielea gainii :))

    RăspundețiȘtergere
  3. ma speriasem si am cautat sa vad daca el a regizat closer, thank god, he didn't :)nu stiu de ce nu ti-a placut...eu l-am vazut acum mai multi ani si am retinut cateva f(r)aze in filmul ala care mi s-au parut foarte ..apropiate cu ce cred eu despre viata/relatii. dar nah, tu ai trecut prin altele, vezi altfel;)
    cat despre woody allen..., a fost o vreme cand imi placea, vremea aia s-a dus (nu-mi vine sa cred, totusi, ca am fost, la un moment dat, asa de ..lipsita de inspiratie :D)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si ce crezi tu despre viata/ relatii? :) ca de cate ori am indraznit sa zic ca ma simt atrasa de alti barbati, ai insinuat ca nu prea e normal si ca tie clar nu o sa ti se intample asta, ca tu o sa iubesti altfel, mai de-adevaratelea :D
      despre asta e vorba si in Closer, despre oameni in relatii care simt chestii pentru oameni din afara relatiilor. Doar ca e prost facut.
      Ar trebui poate sa-l revezi. E jalnic.

      Ștergere
  4. Woody allen e foarte tare pentru persoanele mai tinere decat noi, si care se cred foarte atipice :) Cum am fost si noi acum cativa ani.

    Closer e penibil, sigur, dupa parerea mea. Asa ceva nu am simtit la nici un film. M-am uitat pana la capat pentru ca ma intrebam pana unde poate ajunge. si de parodie e penibil. Scene improbabile, personaje fara psihologie, logica zero. Iar pe julia roberts nu pot sa o sufar :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. doamne, numai cand imi amintesc scene ma apuca rasul :)))
    Cand incepe aia sa descrie ce gust bun yummy dulce are sperma amantului, si el ii multumeste pentru sinceritate :)))
    Sau cum se saruta julia cu jude law la 3 secunde dupa ce s-au intalnit. Mda, asta e foarte probabil, li se intampla tuturor in viata de zi cu zi, si mai ales scena a fost foarte plauzibila :))))
    Povestile Biancai cu puiul de girafa care e prieten cu un pui de crocodil sunt mai realiste :)))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. acestea fiind spuse si argumetate, ar trebui sa-l revad :D dar nu ii faci o reclama prea buna, s-ar putea sa nu-mi placa acum :))
      pai..cred ca faza pe care am pus-o sus..legat de dragoste..ca nu ar fi ceva ce doar se spune aiurea si repetat. cat despre cat de credibile sunt scenele, tin minte ca era un fel de amestec, erau mai multe planuri temporale date peste cap, cred ca se fragmentau si portiuni de dialog..habar n-am. dar tind sa-ti dau dreptate in ce spui tu aici :D ah, si de jude law si personajul lui, implicit, nu mi-a placut deloc. de nimeni, de fapt, in afara de clive owen. si de natalie pentru ca e foarte frumoasa :)

      Ștergere
    2. Mie imi place jude law, dar personajul era penibil. trece asa de la geek-ul saritor din primele scene la magarul libidinos din urmatoarele, fara nici un preaviz sau urmare logica.
      De altfel toate personajele sunt ilogice. Nu ca sunt contradictorii, sunt efectiv ilogice. si stupide.

      In legatura cu replica... mie nu mi se pare impresionanta. da, sigur ca nu vezi dragostea, si sigur ca senzatiile sunt la noi in cap. Personal nici faptele/gesturile nu le consider ca insemnand DRAGOSTE. pana la urma ele sunt cel mai usor de falsificat.
      oricum imi amintesc de momentul in care o da tipa, absolut din senin, fara noima, dupa ce erau fericiti si veseli :))) chiar as vrea sa revezi filmul, sunt curioasa dc doar avem pareri diferite 9si m-ar interesa niste argumente pro, poate mi-au scapat mie chestii) sau dc l-ai vazut tu atunci cu, stiu eu, cu ochi mai tineri si mai visatori


      Ștergere
    3. Cred ca am plecat cu asteptari mari de la acest film, si de-aia sunt asa dezamagita. Mi se pare totusi un subiect interesant si mi-ar fi placut sa vad ceva interesant iesind de aici.

      Ștergere
  6. Cu Woody Allen nu pot sa fiu chiar atat de dura. de fapt, nici nu stiu dc mi-ar displacea filmele lui mai vechi, vazute acum. Poate s-a ramolit :P
    Oricum woody allen e un visator rasfatat, si asta e publicul lui tinta. si slava domnului sunt destui oameni asa pe lume.
    eu vad clar ca m-am maturizat in gandire, ma deranjeaza cliseele lui. Dar a existat o etapa in viata mea cand ERAM cliseele alea ale lui.
    Nu contest etapa si nici pe el. Parte din viata mea :)

    RăspundețiȘtergere