sâmbătă, 7 decembrie 2013

tara zapezilor

hmmm..poate ca nu mai trebuie sa caut-it will come to me*. asa se spune. it fiind exact ce este-imposibilul de tradus.

tara zapezilor..de un autor japonez. am luat-o pentru ca era subtire si nu-mi spunea nimic..in afara de zapada, desigur. si afara abia ninsese, motiv suficient de puternic sa incerc o noua asortare prin lectura:) am aflat ulterior ca autorul japonez era un laureat al premiului nobel pentru literatura. Yasunari Kawabata. in fine, nu de asta luasem cartulia din raft..dar odata ce citesti asta pe coperta, apar si asteptarile.

un fel de poveste de dragoste din care n-am inteles prea bine care erau personajele principale feminine. un fel de visare intreaga scriere. o cu totul alta lume si sentimentul meu de a fi atat de superficiala cand spun ca m-am plictisit de toate. cand nu cunosc mai nimic din tot cat este.





*it did.

2 comentarii:

  1. poate că asta e ideea, să nu mai căutăm, să nu ne mai căutăm între noi, cam aşa cum te-am găsit eu. necăutând.

    RăspundețiȘtergere
  2. sau cum am gasit eu poza de mai sus, lasand timp sa vina singura inspre mine:D
    cat despre oameni si gasitul lor chiar si necautat, ma conving din ce in ce ca e o chestiune de intamplare si..potrivire. rare amandoua.

    RăspundețiȘtergere