joi, 1 august 2013

time for reading

3 carti in aproximativ 2 saptamani. pentru ca a fost timp, mi-am impus revenirea la lectura. initial, nu ma interesa deloc povestea scrisa, personajele nu-mi placeau, incalcelile emotionale in care se complaceau ma plictiseau, nu gaseam nici rost de o idee macar un pic interesanta, ..toate motive care m-au tinut departe de orice carte vreme de mai multe luni de zile. de data asta m-am ambitionat sa dau mai departe paginile, sa citesc fara sa mai caut nimic in afara de ce era deja in fata mea. si asa am reusit in sfarsit sa uit de lumea din afara afundandu-ma tot mai tare in lumea lor. a fost suficient o carte terminata in cateva zile, ca sa caut neaparat alta imediat.ca si cum am revenit la o dependenta si acum nu mai pot sa ma opresc:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu