duminică, 17 octombrie 2010

statement

simt nevoia sa precizez ceva. nu stiu daca tine de mandrie sau de incredere in sine(nimeni nu m-ar banui de asa ceva:P), dar mie oamenii nu-mi provoaca admiratii profunde decat in rare ocazii. drept urmare nu ma raportez mai niciodata la ei de pe o pozitie inferioara, oricat de celebri ar fi ei la un punct din viata lor. fie ca sunt scriitori si au romane publicate(extraordinar, tot am o parere despre ele, nu sunt de aplaudat pentru ca pur si simplu sunt in librarii si se vand, sa zicem), fie ca sunt artisti ce au ca loc de munca scena, fie ca sunt bloggari:))) cu sute de comentarii(even funnier), fie ca sunt ... prezentatori tv, radio etc, atata vreme cat imi sunt contemporani si conationali si eventual avem ocazia sa si schimbam cateva vorbe, ele vor fi mereu de la egal la egal..amical sau nu in functie de cum se creioneaza relatia intamplata.
fana am fost si raman Elvis, o sa admir si o sa respect mereu pe cel pe care-l consider mai inteligent decat mine(si aici sunt multe alte calitati care deriva), dar genul acela de smerenie in fata unui alt om imi este complet straina. drept urmare pretentiile care vin la pachet cu o anume 'celebritate' gata sa-ti intinda autograful , ma fac sa-l dau instant pe al meu precedat politicos de un 'nu, multumesc'.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu